Sampling
FÅ FORBRUGEREN TIL AT TESTE DINE PRODUKTER
Det at give smagsprøver af produkter er en god metode til, at introducere dine produkter til forbrugeren. Det er en nærmest garanteret måde at få folk til at test dine produkter. Et andet vigtigt element ved sampling er, at det opfordrer til en viral dialog omkring produktet. Dem der modtager vareprøver viser ofte andre hvad de har modtaget og får en dialog omkring dette – både på sociale medier og i omgangskredse.
Sampling egner sig for eksempel godt ved lancering af nye produkter, hvor dit mål er at ramme mange forbrugere over en kort periode.
At give smagsprøver af et produkt er en god måde at introducere forbrugere for dit produkt
Vi tilbyder sampling indenfor et bredt spektrum af områder og produkter. Ved at benytte det rigtige materiale, promotører og den korrekte lokation, garanterer vi dig en vinderopskrift på at lykkes.
Se vores kundecases
Andre tjenester indenfor Activation

Demo i Butik
Demo i butik er en effektiv og virkningsfuld måde at afprøve, sælge og tilsikre høj kendskabsgrad på dine produkter.

Events
Nøglen til at eksekvere gode events består blandt andet i, at identificere målgruppen og engagere gennem interaktion med forbrugeren.

Guerrilla Markedsføring
Målet med Guerrilla Markedsføring er at skabe en unik, engageret og tankevækkende reaktion fra den ønskede målgruppe.