Sampling

Sampling

FÅ FORBRUGEREN TIL AT TESTE DINE PRODUKTER
Det at give smagsprøver af produkter er en god metode til, at introducere dine produkter til forbrugeren. Det er en nærmest garanteret måde at få folk til at test dine produkter. Et andet vigtigt element ved sampling er, at det opfordrer til en viral dialog omkring produktet. Dem der modtager vareprøver viser ofte andre hvad de har modtaget og får en dialog omkring dette – både på sociale medier og i omgangskredse.

Sampling egner sig for eksempel godt ved lancering af nye produkter, hvor dit mål er at ramme mange forbrugere over en kort periode.

At give smagsprøver af et produkt er en god måde at introducere forbrugere for dit produkt

Vi tilbyder sampling indenfor et bredt spektrum af områder og produkter. Ved at benytte det rigtige materiale, promotører og den korrekte lokation, garanterer vi dig en vinderopskrift på at lykkes.

 

Se vores kundecases

Hälsans Kök

Hälsans Kök sampling at Danish food fairs

We were chosen to be a partner responsible of project management and execution of product sampling.

Results:

Over 50.000 tasty samples were handed out!

YES!YES!YES!

YES! YES! YES!

Nestle needed help to launch and promote their new product - YES!  We got the launch in the Nordics, starting with two events in Denmark.

Results:

We achieved maximum product awareness and handed out over 100 000 bars!

Nescafé Dolce Gusto

Nordic demo NESCAFÉ Dolce Gusto 

Dolce Gusto launched new coffee machines models. Our task was to plan, produce and execute demo events for NESCAFÉ Dolce Gusto across the Nordics during one month.

Numbers:

More than 20 000 cups of NESCAFÉ Dolce Gusto served

Verso Beanit

Verso Beanit

Verso Food launched their new Beanit. Verso Food wants to do activities that get the people’s attention.

Goal:

Execute over 600 in-store demos throughout 2020, with a target to sample over 300 000 tastings to new consumers.

Andre tjenester indenfor Activation

Demo i Butik

Demo i butik er en effektiv og virkningsfuld måde at afprøve, sælge og tilsikre høj kendskabsgrad på dine produkter.

Læs mere om demo i butik

Events

Nøglen til at eksekvere gode events består blandt andet i, at identificere målgruppen og engagere gennem interaktion med forbrugeren.

Læs mere om events

Guerrilla Markedsføring

Målet med Guerrilla Markedsføring er at skabe en unik, engageret og tankevækkende reaktion fra den ønskede målgruppe.

Læs mere om guerrilla marketing

Andre tjenester

POINT OF SALES MATERIALS

Vi tilbyder et stort udvalg indenfor display-, messe-, og Shop-in-Shop løsninger.

Læs mere

TRACKER

RetailBlue leverer tracking af aktiviteter i butikken. Vi dokumenterer det der sker og leverer fakta- og actionbaseret indsigt.

Læs mere

ACTIVATION

At leve op til forbrugerens forventninger, kan være en udfordring. Vi hjælper dig som kunde med, at gøre dine produkter og brands kendte for forbrugeren.

Læs mere

MERCHANDISING

Synligheden og tilstedeværelsen af produkterne i hylden eller på gulvet er afgørende for at øge salget. Effektiv merchandising giver højere omsætning og tilfredse kunder.

Læs mere

SALGSTJENESTER

For at opnå et øget salg i butikkerne kræves de bedste sælgere, gode systemer og et fleksibelt apparat, der er tilpasset en branche i store ændringer.

Læs mere