Guerrilla Markedsføring

Guerrilla Markedsføring

Målet med Guerrilla Markedsføring er at skabe en unik, engagerende og tankevækkende reaktion for forbrugeren. Hensigten med Guerrilla Markedsføring er at få maksimale resultater ved hjælp af minimale ressourcer.

Vi dukker op hvor som helst og når som helst for at give dine produkter et “push” og ekstra fokus. Alle der befinder sig i de områder vi er i, bliver eksponeret for dine produkter på en kreativ og underholdende måde.

Målet med Guerrilla Markedsføring er at skabe en unik, engagerende og tankevækkende reaktion for forbrugeren

En af metoderne vi benytter os af i Guerrilla Markedsføring er flash mobs. Vi benytter promotører med en profil som passer til den definerede flash mob. Alle vores promotører skal være de bedste repræsentanter for dine produkter.

Andre tjenester indenfor Activation

Demo i Butik

Demo i butik er en effektiv og virkningsfuld måde at afprøve, sælge og tilsikre høj kendskabsgrad på dine produkter.

Læs mere om demo i butik

Sampling

At give samples ud af et produkt er en god måde at introducere forbrugere for netop dit produkt.

Læs mere om sampling

Events

Nøglen til at eksekvere gode events består blandt andet i, at identificere målgruppen og engagere gennem interaktion med forbrugeren.

Læs mere om events

Andre tjenester

POSM

Vi tilbyder et stort udvalg indenfor display-, messe-, og Shop-in-Shop løsninger. Vi samarbejder med nogle af de førende leverandører i Europa.

Læs mere

TRACKER

RetailBlue leverer tracking af aktiviteter i butikken. Vi dokumenterer det der sker og leverer fakta- og actionbaseret indsigt.

Læs mere

ACTIVATION

At leve op til forbrugerens forventninger, kan være en udfordring. Vi hjælper dig som kunde med, at gøre dine produkter og brands kendte for forbrugeren.

Læs mere

MERCHANDISING

Synligheden og tilstedeværelsen af produkterne i hylden eller på gulvet er afgørende for at øge salget. Effektiv merchandising giver højere omsætning og tilfredse kunder.

Læs mere

SALGSTJENESTER

For at opnå et øget salg i butikkerne kræves de bedste sælgere, gode systemer og et fleksibelt apparat, der er tilpasset en branche i store ændringer.

Læs mere

Se våre kundecase

Hälsans Kök

Hälsans Kök sampling at Danish food fairs

We were chosen to be a partner responsible of project management and execution of product sampling.

Results:

Over 50.000 tasty samples were handed out!

YES!YES!YES!

YES! YES! YES!

Nestle needed help to launch and promote their new product - YES!  We got the launch in the Nordics, starting with two events in Denmark.

Results:

We achieved maximum product awareness and handed out over 100.000 bars!

Nescafé Dolce Gusto

Nordic demo NESCAFÉ Dolce Gusto 

Dolce Gusto launched new coffee machines models. Our task was to plan, produce and execute demo events for NESCAFÉ Dolce Gusto across the Nordics during one month.

Numbers:

More than 20 000 cups of NESCAFÉ Dolce Gusto served