Demo i butik

Demo i butik

VI SIKRER DEN BEDSTE EKSPONERING AF DIT PRODUKT
Demo i butik er en effektiv måde at sikre tests af produkter. Det er en god kanal til at opbygge kendskabsgrad hos forbrugeren. Det er specielt vigtigt i forbindelse med produkt lanceringer, kampagner etc.

Vi har et mål for dig som kunde og det er at sikre, at forbrugeren får den bedste oplevelse, når de bliver eksponeret for dine produkter.

Vi har promotører som dækker hele Danmark. De er håndplukket og trænes godt for, at få bedst mulig kundskab om produkterne de arbejder med. Vores mål er at sikre, at forbrugeren får den bedste oplevelse, når de bliver eksponeret for dine produkter.

Hvis du er knap på ressourcer eller tid, kan Retail24 bistå med at skabe forskellige kreative koncepter samt produktion af alt materiale, der er nødvendigt og som du måtte have behov for. Vi har et in-house team, som kan producere alt for, at der bliver lagt mærke til netop dit produkt.

Se vores kundecases

YES!YES!YES!

YES! YES! YES!

Nestle needed help to launch and promote their new product - YES!  We got the launch in the Nordics, starting with two events in Denmark.

Results:

We achieved maximum product awareness and handed out over 100 000 bars!

Nescafé Dolce Gusto

Nordic demo NESCAFÉ Dolce Gusto 

Dolce Gusto launched new coffee machines models. Our task was to plan, produce and execute demo events for NESCAFÉ Dolce Gusto across the Nordics during one month.

Numbers:

More than 20 000 cups of NESCAFÉ Dolce Gusto served

Verso Beanit

Verso Beanit

Verso Food launched their new Beanit. Verso Food wants to do activities that get the people’s attention.

Goal:

Execute over 600 in-store demos throughout 2020, with a target to sample over 300 000 tastings to new consumers.

Hälsans Kök

Hälsans Kök sampling at Danish food fairs

We were chosen to be a partner responsible of project management and execution of product sampling.

Results:

Over 50.000 tasty samples were handed out!

Andre tjenester indenfor Activation

Sampling

At give samples ud af et produkt er en god måde at introducere forbrugere for netop dit produkt.

 

LÆS MERE OM SAMPLING

Events

Nøglen til at eksekvere gode events består blandt andet i, at identificere målgruppen og engagere gennem interaktion med forbrugeren.

LÆS MERE OM EVENTS

Guerrilla Markedsføring

Målet med Guerrilla Markedsføring er at skabe en unik, engageret og tankevækkende reaktion fra den ønskede målgruppe.

LÆS MERE OM GUERRILLA MARKETING

Andre tjenester

POINT OF SALES MATERIALS

Vi tilbyder et stort udvalg indenfor display-, messe-, og Shop-in-Shop løsninger.

Læs mere

TRACKER

RetailBlue leverer tracking af aktiviteter i butikken. Vi dokumenterer det der sker og leverer fakta- og actionbaseret indsigt.

Læs mere

ACTIVATION

At leve op til forbrugerens forventninger, kan være en udfordring. Vi hjælper dig som kunde med, at gøre dine produkter og brands kendte for forbrugeren.

Læs mere

MERCHANDISING

Synligheden og tilstedeværelsen af produkterne i hylden eller på gulvet er afgørende for at øge salget. Effektiv merchandising giver højere omsætning og tilfredse kunder.

Læs mere

SALGSTJENESTER

For at opnå et øget salg i butikkerne kræves de bedste sælgere, gode systemer og et fleksibelt apparat, der er tilpasset en branche i store ændringer.

Læs mere