Events

Events

At lave gode og positive kundeoplevelser er en nødvendighed for at lykkes i dagens marked. Nøglen til at lave gode events består i, at identificere målgruppen, engagere gennem interaktion og skabe oplevelser, som forbrugeren ikke glemmer. For at lykkes arbejder vi tæt sammen med vores kunder og udarbejder koncepter, vi begge mener på den bedst mulige måde kan synliggøre produktet overfor målgruppen.

Nøglen til at lave gode events består i, at identificere målgruppen, engagere gennem interaktion og skabe oplevelser, som forbrugeren ikke glemmer.

Events kan være krævende at udarbejde og tage tid. Faktorer som logistik, distribution og geografi kan være vanskeligt at eksekvere. Disse og andre elementer påtager vi os gerne for dig. Du kan være tryg i, at du har en partner, som har erfaring og kundskaber til an gennemføring fra A-Å.

Vi har et lokalt og Nordisk team, som har kompetence og erfaring med events. Tag endelig kontakt til os for mere information.

 

Se video fra en af vores events for Dolce Gusto

Tag kontakt?

Asmira Ramic

Brand Activation Manager
+45 24 29 00 10
asmira.ramic@retail24.dk

Asmira Ramic

Kundereferencer

Verso Beanit

Verso Beanit

Verso Food launched their new Beanit. Verso Food wants to do activities that get the people’s attention.

Læs mere
Verso Beanit

Nescafé Dolce Gusto

Nordic demo NESCAFÉ Dolce Gusto

Dolce Gusto launched new models of coffee machines. Our task was to plan, produce and execute demo events for NESCAFÉ Dolce Gusto across the Nordics during one month.

Læs mere
Nordic demo NESCAFÉ Dolce Gusto

YES!YES!YES!

YES! YES! YES!

Nestle needed help to launch and promote their new product - YES!  We got the launch in the Nordics, starting with two events in Denmark.

Læs mere
YES! YES! YES!

Hälsans Kök

Hälsans Kök sampling at Danish food fairs

We were chosen to be a partner responsible of project management and execution of product sampling.

Læs mere
Hälsans Kök sampling at Danish food fairs

Andre tjenester fra Brand activation

Demo i butik

Demo i butik er en effektiv og virkningsfuld måde at afprøve, sælge og tilsikre høj kendskabsgrad på dine produkter.

Læs mere

Sampling

At give samples ud af et produkt er en god måde at introducere forbrugere for netop dit produkt.

Læs mere

Guerrilla Markedsføring

Målet med Guerrilla Markedsføring er at skabe en unik, engageret og tankevækkende reaktion fra den ønskede målgruppe.

Læs mere

Andra tjänster

Vi tilbyder et stort udvalg indenfor display-, messe-, og Shop-in-Shop løsninger.
RetailBlue leverer tracking af aktiviteter i butikken. Vi dokumenterer det der sker og leverer fakta- og actionbaseret indsigt.
At leve op til forbrugerens forventninger, kan være en udfordring. Vi hjælper dig som kunde med, at gøre dine produkter og brands kendte for forbrugeren.
Synligheden og tilstedeværelsen af produkterne i hylden eller på gulvet er afgørende for at øge salget. Effektiv merchandising giver højere omsætning og tilfredse kunder.
For at opnå et øget salg i butikkerne kræves de bedste sælgere, gode systemer og et fleksibelt apparat, der er tilpasset en branche i store ændringer.

Kontakt os

* Vi tager os af de oplysninger, du har indtastet i formularen ovenfor, så vi kan give dig den bedst mulige opfølgning.

uk flagdanish flagfinnish flagswedish flagnorwegian flag

Kontakt os

* Vi tager os af de oplysninger, du har indtastet i formularen ovenfor, så vi kan give dig den bedst mulige opfølgning.