Sampling

FÅ FORBRUGEREN TIL AT TESTE DINE PRODUKTER
Det at give smagsprøver af produkter er en god metode til, at introducere dine produkter til forbrugeren. Det er en nærmest garanteret måde at få folk til at test dine produkter. Et andet vigtigt element ved sampling er, at det opfordrer til en viral dialog omkring produktet. Dem der modtager vareprøver viser ofte andre hvad de har modtaget og får en dialog omkring dette – både på sociale medier og i omgangskredse.

Sampling egner sig for eksempel godt ved lancering af nye produkter, hvor dit mål er at ramme mange forbrugere over en kort periode.

At give smagsprøver af et produkt er en god måde at introducere forbrugere for dit produkt

Vi tilbyder sampling indenfor et bredt spektrum af områder og produkter. Ved at benytte det rigtige materiale, promotører og den korrekte lokation, garanterer vi dig en vinderopskrift på at lykkes.

Asmira Ramic

Brand Activation Manager
+45 24 29 00 10
asmira.ramic@retail24.dk

Asmira Ramic

Cases

Hälsans Kök

Hälsans Kök sampling at Danish food fairs

We were chosen to be a partner responsible of project management and execution of product sampling.

Read more
Hälsans Kök sampling at Danish food fairs

YES!YES!YES!

YES! YES! YES!

Nestle needed help to launch and promote their new product - YES!  We got the launch in the Nordics, starting with two events in Denmark.

Read more
YES! YES! YES!

Nescafé Dolce Gusto

Nordic demo NESCAFÉ Dolce Gusto

Dolce Gusto launched new models of coffee machines. Our task was to plan, produce and execute demo events for NESCAFÉ Dolce Gusto across the Nordics during one month.

Read more
Nordic demo NESCAFÉ Dolce Gusto

Verso Beanit

Verso Beanit

Verso Food launched their new Beanit. Verso Food wants to do activities that get the people’s attention.

Read more
Verso Beanit

Andre tjenester fra Brand activation

Demo i butik

Demo i butik er en effektiv og virkningsfuld måde at afprøve, sælge og tilsikre høj kendskabsgrad på dine produkter.

Læs mere

Events

Nøglen til at eksekvere gode events består blandt andet i, at identificere målgruppen og engagere gennem interaktion med forbrugeren.

Læs mere

Guerrilla Markedsføring

Målet med Guerrilla Markedsføring er at skabe en unik, engageret og tankevækkende reaktion fra den ønskede målgruppe.

Læs mere

Andra tjänster

Synligheden og tilstedeværelsen af produkterne i hylden eller på gulvet er afgørende for at øge salget. Effektiv merchandising giver højere omsætning og tilfredse kunder.
For at opnå et øget salg i butikkerne kræves de bedste sælgere, gode systemer og et fleksibelt apparat, der er tilpasset en branche i store ændringer.
At leve op til forbrugerens forventninger, kan være en udfordring. Vi hjælper dig som kunde med, at gøre dine produkter og brands kendte for forbrugeren.
Vi tilbyder et stort udvalg indenfor display-, messe-, og Shop-in-Shop løsninger.
Retail24 leverer tracking af alle aktiviteter og dokumenterer, hvad der sker i butikken. Vi leverer faktabaseret indsigt ved at tracke et nødvendigt antal butikker.
Vores mål er at være en strategisk og operationel partner for din virksomhed inden for FMCG – gennem projekter og fast repræsentation.

Contact us

Drop us a message.

* We handle the information you've provided to ensure the best possible follow-up.
uk flagdanish flagfinnish flagswedish flagnorwegian flag

Contact us

* We handle the information you've provided to ensure the best possible follow-up.